poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Poniedziałek

Hallo .:D 

Tak, tak. wiem. Strasznie wam się żyło bez moich wypocin na blogu.:D
Ale... Wracam .:D Chociaż chyba tydzień przerwy nie za bardzo można powiedzieć że jest to przerwa... I że można po niej wrócić ...  Na większość postów ja czekam nawet do miesiąca !!! A i tak ich nie ma .:(
Ale ... mniejsza z tym .:D Obrazek na uśmiech .:)


Więc nie myślcie że jesteście sami !
Nawet ja (choć u mnie to dosyć dziwne) nie mogłam zwlec się z łóżka .:D

Dalej .:D Nie mam co robić a za razem nie mam czasu, więc jestem zawiedziona napiętym grafikiem wypełnionym po brzegi laptopem .;/

I jeszcze coś .:) W Belgii wszyscy jeżdżą rowerami wszędzie. Co prawda sezon zaczyna się jakoś w połowie maja no ale... Mama zaproponowała mi, że jeśli będę jeździła rowerem do szkoły (7 km w jedną stronę) to odda mi kasę którą by zapłaciła za abonament na autobus (25€). W sumie kasa się zawsze przyda.:D Czyli, schudnę i zarobię w jednym .^^ W ogóle to ja już schudłam 1,5 kg.:D Mało, ale zawsze coś .^^

Nie wiem kiedy będzie następny post bo u mnie jakoś trudno z pomysłami i czasem .;/ Jak będę miała ambicje to napiszę .:D

To papa .:*
Wika . XO XO

Brak komentarzy: