piątek, 3 maja 2013

Piątek + Ola + kartki + wejścia + blog Justi + mój szkolny plecak .:D

Cześć człowieki .:D


Czy wy to kumacie .?? Jest dziś, wreszcie ten wymarzony piąteczek .<3 A jutro zaczyna się weekend .:D  
A plany na weekend ... Nie ma .:P Dlaczego .?


Duuużo nauki .:( 
Na poniedziałek mam tylko test, dyktando, prace domową i pokazać mamie oceny ...
Ale to (chyba) nie zajmie mi całego weekendu ... Więc jutro przychodzi do mnie Ola .:D Jak będzie się dało ją przekonać to wstawię jakieś zdjęcia .:P

Chciałabym was również poprosić o zrobienie zdjęcia z kartką na której będzie napisane "Wiktoria .:D" . Chodzi mi o coś takiego:

Zbieram na tło na ask.fm . Tam zawsze możecie zadawać pytania do mnie.:D A tu dokładna strona mojego profilu >>>>LINK<<<<

A zdjęcia możecie przesyłać na e-mail 
love.krowe99@interia.pl
lub wrzucać na moją stronę na fb 

Dziś zauważyłam ilość wyświetleń na blogu i po prostu.... zaniemówiłam .:D Nawet nie wiem jak ja mogę wam podziękować ... W każdym razie baaadzo dziękuję .:D:D !!!



I przedostatnia część dziś czyli: polecenie.
Serdecznie polecam bloga:
Blog koleżanki bardzo fajny .:D:D !!!

A ostatnią częścią będzie pokazanie co nosze do szkoły .:D Taki głupi pomysł ale mi się nudzi .:P

A wiec tak:

1. Plecak
  • segregator
  • Agenda
  • teczka na sprawdziany
  • teczka na prace domowe
  • teczki do poszczególnych przedmiotów
  • zeszyt A4 w linie
  • bluzkę na SPORT (poniedziałek)
  • II śniadanie
  • picie
  • mały notes
  • husteczki
  • I piórnik - długopisy, linijki, nożyczki, klej, itp.
  • II piórnik - kredki, ołówki i temperówka
2. Rower
  • zapinka do roweru
  • kurtka
  • rękawiczki na rower


To by było na tyle .:D
Do ... niedzieli.? Może .:D
Papapa . XO XO XO
Wika .:D

2 komentarze:

Unknown pisze...

Wika! Dodałaś to okropne zdjęcie po prawej! -,- Osz, Ty!

wiki pisze...

Przecież to zdjęcie jest cudowne .:*