poniedziałek, 20 maja 2013

Hei .:D

Po pierwsze: Chciałabym wam baardzo podziękować za te wszystkie wejścia na mojego Bloga. Naprawdę bardzo mnie zdziwiliście .:D Czuję się doceniona .^^



Poza tym dziś opiszę Wam miniony tydzień .:D

W środę zrobiłam na technice w nowej szkole takie cuś .:D
To jest tył.
Wszyscy z mojej nowej klasy się tam podpisali .:D
Niestety nie udało mi się pojechać na basen do Dendermonde .:(


Czwartek: Były urodziny mojej koleżanki z którą siedziałam w tej nowej szkole .:D
Zrobiłam jej kartkę urodzinową:

Piątek: Ostatni dzień na stażu .:( Smutno było mi się pożegnać ... Ale mam nadzieję że jeszcze ich spotkam .^^

Sobota: Straaasznie się nudziłam. Ale zrobiłam jakieś dziwne rzeczy. Mam nadzieję że się spodobają.:D

W niedzielę o 13:30 (mniej więcej) przyszła do mnie Ola.:D Nie myślcie sobie, że spotykamy się aby spędzić miło czas. Nie było mnie ten tydzień w szkole, więc musiałam przepisać 30 stron !!!!
Ale była też miła część .:D Między innymi KARAOKE.!!! Było suuper .:D

Dziś jest poniedziałek i szczerze - nie mam na nic siły .:P Ale ja mam wolne .:D Jest jakieś święto kościelne. Przyjechała koleżanka mamy z pracy. A i jeszcze upiekłam ciasto .^^ Jest pyszne .:D

Poza tym - mam nadzieję że podoba Wam się nowy wygląd .:D 

Może spróbuję jutro dodać posta. Nie wiem czy znajdę czas, bo jutro wracam do szkoły...
Papa .:D
Wika .:*

Wejdźcie na tego bloga:

Brak komentarzy: