wtorek, 14 maja 2013

11 dni .:D

Hejka .:D
Tak więc witam po mega krótkiej przerwie .:D 
A żyliście bez tego bloga całe 11 dni .:D 

W sumie działo się dużo, ale nie było czasu na napisanie posta ... Ale wszystko wam opowiem .:D Więc tak : W weekend spotkałam się z Olą .:D
Kilka zdjęć:

Daalej .:D 
We wtorek dowidziałam się, że w przyszłym (obecnym) tygodniu pójdę na staż do nowej szkoły.:D


W czwartek zaczęła mi się majówka. W Belgi nie jest 1-3 maj tylko 9 maj .:D 

W sobotę byłam w IKEI i kupiłam sobie kolejną szafkę i tablicę magnesową.


W niedziele w Belgii był Dzień Matki. Byłam także na bierzmowaniu murzynki- córki koleżanki mojej mamy w pracy. Gadałam też z babcią.:D 


Wczoraj był pierwszy dzień mojego stażu. Szkoła jest fajna. Co prawda wielka, ale fajna. A klasa jest naajjjlepsza .:D Nie licząc mojej klasy z Polski .^^


Dziś- Nic .:D Nie licząc tego że byłam w szkole .:P


To na tyle jeśli chodzi o dziś. 
Następny post- jak znajdę czas .:D
Papa .:*
Wika .:D

Brak komentarzy: