środa, 29 maja 2013

Buenos días. :P

Niedawno był polski Dzień Matki .:D 
A czy wy złożyliście życzenia dla swoich mam? Ja oczywiście nie mogłabym zapomnieć. Co prawda nie miałam jakiegoś większego prezentu, bo moja mama dostała prezent na belgijski Dzień Matki (12 maja). Na to "polskie święto" dałam jej nasze pierwsze zdjęcie z Belgi, jakąś laurkę i upiekłam jej babeczki czekoladowe. Ale i tak zjadłam 2/5 babeczek .:P

I przepis dla was .:*


Na wtorek w przyszłym tygodniu mam zrobić (już zrobiłam) prezentacje multimedialną o dowolnym zwierzęciu. Wybrałam oczywiście koale. Niestety prezentacja musi być po flamandzku i ... trochę się boję mojej "poprawności"...
Dwa pierwsze slajdy .:D
Poza tym podobno jutro jest jakiś test z FRANCUSKIEGO !!! Strasznie się boję a i tak siedzę i sie nie uczę. Wg. czemu ja to robię .?? No mniejsza z tym. Jeszcze ostatnia wiadomość - w trzecim tygodniu czerwca (17-21 czerwca) mam examiny z wszystkich przedmiotów. Coś mi mówi, że będę musiała zawiesić bloga na tydzień przed nimi. Trzeba się będzie trochę pouczyć... 

To chyba na tyle.
Miłej wieczoro-nocy .
Wika .:D

1 komentarz:

Sami pisze...

Nie mam czasu na dodatkowe zamówienia